Retour instructies

Bedenktijd/retour

Het kan gebeuren dat u een bestelling wilt retourneren. Misschien omdat het product u niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling terug wilt sturen. Wat de reden ook is, u heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren.

Na annulering heeft u nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. U wordt dan gecrediteerd voor het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten. Wij brengen geen kosten in rekening voor het retourneren van uw pakket, omdat wij er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen. Als het product niet aan uw verwachtingen voldoet, betalen wij graag uw geld terug. Op voorwaarde dat het product nog verzegeld is. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, wordt het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Gym Natural geretourneerd. Om gebruik te maken van dit recht kunt u gebruik maken van ons retourportaal of contact met ons opnemen via info@gymnatural.nl. Wij zullen dan het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na melding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde is ontvangen.

Indien het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product te proberen, kunnen wij deze waardevermindering aan u doorberekenen. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt wordt wanneer u het retourneert.

Hoe gebruikt u het retourportaal

Ga naar het retourportaal van Gym Natural.

In het startscherm van het retourportaal wordt u gevraagd om uw postcode en Track & Trace/bestelnummer. Vul deze in voor het pakket dat u wenst te retourneren. U wordt gevraagd naar een reden voor het retourneren van uw pakket. U hoeft deze vraag niet te beantwoorden, maar we stellen het wel op prijs. Zo weten wij wat we kunnen verbeteren aan onze producten en diensten. Na het invullen van de gevraagde gegevens ontvangt u een verzendlabel dat u zelf kunt uitprinten en op het pakket kunt plakken dat u terugstuurt. Zorg ervoor dat de producten die worden geretourneerd in een stevige doos zijn verpakt, bij voorkeur de originele doos. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde DHL punt.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven!

Heeft u per ongeluk een verkeerd afleveradres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan proberen het afleveradres voor u te wijzigen.