Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen uiteraard ons best om ze in topconditie bij u af te leveren. Toch gebeurt het soms dat een bestelling tijdens het transport stuk gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie. Volgens Europees recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat zich manifesteert binnen twee jaar na aflevering van de goederen. U kunt aanvullende rechten hebben volgens de Nederlandse wet. Als u een gebrek aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, moet u binnen een redelijke termijn contact met ons opnemen. Een redelijke termijn is ten minste twee maanden. Onder omstandigheden kan een langere termijn dan twee maanden ook acceptabel zijn. Als u op tijd contact met ons opneemt, zorgen wij voor kosteloze vervanging.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij adviseren u om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@gymnatural.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Is uw klacht nog niet elders in behandeling dan staat het u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.